Beberapa hari lepas yang cuaca nya agak nyaman, sejuk-sejuk dingin jugak panas. Adoii. Sajak kaa ? Pirraahhh. (Gedebuk kene tumbuk). Sabtu baru ni mak aku pergi daftar untuk pibg kat sekolah adik bongsu yang mana mende ni tiap tahun ada.

Cuma tahun ni macam spesel sikit.

Sebab pihak sekolah ada bagi satu kertas tertulis details yang mana senang untuk mak aku usha dan tengok keputusan peperiksaan adik aku melalui online. Mudah dapat tahu dan percentage adik berada dalam situasi kene marah lagi tinggi, hahahha. Sian. Padan muka.

Maka, esok hari mak aku bagi kertas tu untuk aku tengok.

Gelak sakan haihh.


Macam mane lak bulih salah taruk nama. John mana entah aku pun tak tahu, zzz.

Wallahu'alam
Opsss...
Entri ni paling terbaru beb
Entri lepas
Catatan Lama

Catat Ulasan

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top