Wah. Lama bak ang tak nulis dalam blog nih. Haiyyaa, mana pergi ma ??! Hee. Ok2. Mula sekali sebelum aku tulis dengan panjang lebar, aku nak kenalkan youtube channel aku iaitu Farzli yang mana ini adalah benda baru yang aku dah tulis dalam blog untuk terus bg manfaat pada orang ramai.

Insya Allah.

Seperti mana blog ni, banyak artikel2 dalam blog aku khususkan untuk carian enjin supaya walaupun aku citer pasal hidup aku, pasal aku tersepak batu sekalipun, sekurang2 nya aku mampu bagi sedikit manfaat. Contoh paling senang, aku tersepak batu tapi tak marah batu tersebut. Bagus bukan ? Hikhik

Secara tak langsung, aku tunjuk benda baik dengan niat yang baik, insya Allah.

Jauhkan sifat takbur.

Dengan tu, aku nak melangkah dengan cara baru iaitu buat video. Memang dah lama aku minat buat video tapi disebabkan atas sebab2 yang memang TAK boleh nak elak, terpaksa tangguh. Minat punya pasal nak buat video, leh tahan lama kumpul duit nak beli komputer ngan kamera yang biase2.

Cukup boleh rakam, edit dan upload, alhamdulillah.

Dan kemungkinan, aku tetap teruskan menulis blog tapi bukan blog paly.my ni dah, Domain ni mungkin aku taruk sebagai portfolio atau sebaliknya.

Ok. Malas lak aku tulis panjang sangat, jom tengok video pertama dan komen untuk aku perbaiki. Al maklum la kan, baru reti nak berjinak, cakap pun senget bibir tu haa. Tu pun cakap loghat aku, tak reti aihh nak KE EL nih, hahaha. Ok jom .. !


Youtube Channel : Farzli

Wallahu'alam

Catat Ulasan

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top