Bagaimana selfie pertama kali diperkenalkan ?
Bagaimana selfie pertama kali diperkenalkan ?

Agak2 begini la kot, hahaha. Senyum je aku tengok gambar ni, ade logik gak sikit kat situ walaupun aku sendiri tak sedar yang mr bean tu ...

Baca lagi »

Berbaloi tak aku buka servis buat blog niaga ?
Berbaloi tak aku buka servis buat blog niaga ?

Belum cuba belum tahu tapi belum buat, aku nak tanya luuuu, hahaha. Aku memang dah fikir lama nak bukak servis ni sebab leh faham gak sel...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top