Bulat aku punya pewwot !
Bulat aku punya pewwot !

Mana tak bulat weii, aku melantak 2 supik bihun sup, hahaha. Giler toi nafsu hari ni tapi ok laa, panas pun laen macam, jadi pewwot pun k...

Baca lagi »

Haruskah lu orang buat macam nih ?
Haruskah lu orang buat macam nih ?

Aku ada pengalaman. Pastinya korang pun ada kan. Bila kite tahu yang kite berada tempat yang betul tapi penghujung citer, ia nya salah ki...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top