Selesai jugak aku tulis..
Selesai jugak aku tulis..

Ok2. Ini yang aku cakap apa yang aku nak tulis malam nih. Sejam lebih jugak baru siap. Tulis tak lama tapi nak susun coding tu kasi kreat...

Baca lagi »

Fokus pada penulisan !
Fokus pada penulisan !

Kerja aku malam ni hanya menulis je, yess ! Kerja laen dah takda dah melainkan hobi tak bawa pekdah tuu tapi aku nak fokus menulis lu mal...

Baca lagi »

Kenangan masa sekolah nihh ..
Kenangan masa sekolah nihh ..

Semalam kawan aku post gambar lama nih, perghh. Teringat balik kenangan2 manis dulu. Masa ni mungkin tingkatan 4 atau 5. Kemain slim aku ...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top