RM1.60 atau RM26 lagi banyak ?
RM1.60 atau RM26 lagi banyak ?

Secara logik akal, RM26 lagi banyak. Perghh. Dengan duit nih, leh beli pendrive 4gb woo, tak pun pegi layan steamboat, konfem buncet teru...

Baca lagi »

Etika menegur guru didepan pelajar !
Etika menegur guru didepan pelajar !

Sekolah yang aku belajar dulu masa waktu remaja, ada buat demonstrasi pasal kebakaran dan ketibaan bomba pun ada aku tengok tadi, kuat hiler...

Baca lagi »

Mak aku dah bagi lampu hijau
Mak aku dah bagi lampu hijau

Sebelum aku tulis lebih mengarut, kot2 korang pikir aku nak mengorat rakan aku kat atas nih, hanya nak bagitahu yang mak aku dah ok kalau...

Baca lagi »

Dah hari rabu dah ?
Dah hari rabu dah ?

Perghh. Cepat masa berlalu kan, hmm. Aku ingat hari ni baru nak masuk selasa tapi entah kenapa laa terbelakang satu hari. Penat kot, hahaha....

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top