Masalah cinta remaja aku ?
Masalah cinta remaja aku ?

Masalah cinta aku ? Masalah cinta remaja masa aku dulu2 remaja ? Hahaha. Teringat woo kisah dulu yang mana aku sendiri takmo ingat dah bend...

Baca lagi »

Buat duit dari rumah, RM1000 sebulan !
Buat duit dari rumah, RM1000 sebulan !

Buat duit dari rumah , siapa rajin dia mampu ! Serius. Bab buat duit dari rumah ni tak susah pun, asalkan rajin, berusaha, belajar dan berdo...

Baca lagi »

Spontan Khamis jugak lah !
Spontan Khamis jugak lah !

Hahaha. Nah. Spesel punya khas untuk entri spontan khamis yang aku dok tengok ramai rakan blogger dok buat entri cenggini. Rasa2 aku pa...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top