Kenapa tak peka hal sampah ??
Kenapa tak peka hal sampah ??

Boleh tahan menyirap jugak dengan diorang nih, dari dulu lagi weii, huu. Aku tahu tu kerja diorang tu pungut sampah kat tempat yang tong bes...

Baca lagi »

Sila ikhlas dalam berblogwalking ..
Sila ikhlas dalam berblogwalking ..

Ni citer lama, dah penah aku sembur secara 'halus' kepada blogger2 yang mudah panas kalo dia tinggalkan komen tapi tak dibalas ba...

Baca lagi »

Wordless Wednesday #63
Wordless Wednesday #63

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top