Asalkan tutup aurat aje, ok !
Asalkan tutup aurat aje, ok !

Para gadis dan makcik kat luar sana, diorang tak pakai tudung pun takpe asalkan tutup aurat, tu je penting. Yang dedah aurat, memang kaw2 ke...

Baca lagi »

Bila tudung tiruan gegarkan Malaysia
Bila tudung tiruan gegarkan Malaysia

Aku malas nak ambil port pasal tudung kena tiru tu. Ye laa kan, nasik lemak kena tiru pun tak kecoh, takkan tudung pun nak kecoh, kann ? ...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top