Hulurkan apa yang anda mampu ..
Hulurkan apa yang anda mampu ..

Aku dijemput baca satu entri dari si ibu Ash. Rasa2 aku pernah tengok gambar si cilik kat atas ni tapi tak ingat kat mana. Hmm. Aku baca ...

Baca lagi »

Wordless Wednesday #59
Wordless Wednesday #59

Baca lagi »

Cara hilangkan sedu orang dewasa
Cara hilangkan sedu orang dewasa

Korang pernah kan kena sedu ? Hee. Aku pun pernah dan alhamdulillah, dah lama dah tak kena cam ni, melainkan kalo kejap tu ada gak. Ok. N...

Baca lagi »

Al-fatihah untuk arwah ..
Al-fatihah untuk arwah ..

Industri blogger dah ilang seorang permata blogger yang amat bernilai dan dijemput ilahi selepas berperang dengan penyakit kanser bertahu...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top