Guru dulu vs guru sekarang ..
Guru dulu vs guru sekarang ..

Macam aku pernah tulis dulu, ibu bapa skrg macam dah duk ajar anak2 masing untuk biadab kpd agama dan masyarakat. Senang tengok, sekarang...

Baca lagi »

Mereka berlima belas masyuk ..
Mereka berlima belas masyuk ..

Ihiksss. Dah siap dah, hehe. Tadaaa .. ! Boleh aje aku buat tadi, lam pukul 3 tapi disebabkan ade hal dan mata pun mengantuk giler, ak...

Baca lagi »

Pilihan aku atau biasa .. ?
Pilihan aku atau biasa .. ?

Aku masih lagi mencari baju untuk pegi ke SBB2014 hari sabtu nanti. Dalam kepala, nak cari hoodie yang kain nipis sikit, kaler ijau dan ad...

Baca lagi »

Bagi aku buat kerja luu ..
Bagi aku buat kerja luu ..

Semalam lupa nak taruk, haha. Sorry2. Ade aku bagitahu 2 3 hari lepas yang semalam nak kasi tahu 15 rakan blogger yang bertuah masuk blogl...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top