Sebab ini masakan mak oiiii ..
Sebab ini masakan mak oiiii ..

Aku kenyang tapi balik je umah, mak masak yg bleh penuhi selera kampung aku nih. Hehehe. Alhamdulillah, kenyang weh walaupun perot aku ni...

Baca lagi »

Aku tiada kerja sekarang ..
Aku tiada kerja sekarang ..

Nak kacau adik, dua2 kuar rumah. Nak kacau mak, takda pulak kat rumah. Nak gurau2 ngan korang, takde pulak yang sudi, hahaha. Bleh git...

Baca lagi »

Aku, korang dan semua ada kelemahan !
Aku, korang dan semua ada kelemahan !

Aku teruja tengok seseorang. Bukan sebab rupa tapi perangai dan kelakuan. Apa yang bleh tengok dan amik iktibar serta manfaat yang stiap...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top