Bertuah aku !
Bertuah aku !

Alhamdulillah. Jadi pemenang bertuah aku hari ni, heee. Selanjutnya, aku dah tulis kat sini , baca dan komen kalo korang sudi dan aku tau...

Baca lagi »

Lantak hang laaa ..
Lantak hang laaa ..

Syarikat yang femes skejap iaitu asiahost yang bagi harga domain .my RM20 setahun. Fuhh. Sape tak terliur kan, kan ? Haa. Tapi akhirnya, ...

Baca lagi »

Blog informasi bagus ?
Blog informasi bagus ?

Aku bukan nak perli ke ape, tujuan sama je, macam entri sini jugak, hanya nak utarakan pendapat. Blog informasi mmg bagus, dapat bantu...

Baca lagi »

Moga jadi pengajaran untuk aku ..
Moga jadi pengajaran untuk aku ..

Pagi yang kurang hening tadi, ade orang eksiden beb. Fuhh. Ngeri dooo. Serius. Bab2 eksiden ni memang bleh menarik perhatian aku, bukan ...

Baca lagi »

Bikin aku resah !
Bikin aku resah !

Aku tak dapat notis tapi kawan mak aku dapat, kira macam jiran gak la. "Semalam, makcik dapat notis takde elektrik" Ayoyoyo. C...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top