Ini hanya percubaan dulu ..
Ini hanya percubaan dulu ..

Aku nak tengok macam mana sambutan benda ni nanti. Dan semestinya, bagi rakan2 blogger yang sudi hantar, sudah tentu ade manfaat walaupun...

Baca lagi »

Cukup untuk isi perot walaupun ..
Cukup untuk isi perot walaupun ..

Aku ditinggalkan oleh mak dan adik2, dok sorang2 dalam rumah, huhu. Mak dah ajak tapi aku yang takmo pegi sebab kurang sihat dan ade keje...

Baca lagi »

Apabila kita bau benda busuk ..
Apabila kita bau benda busuk ..

Cer korang bayang kan erk, bayang kan jee. "Korang dengan gah nye berjalan2 kat satu lorong yang tetibe terbau satu aroma yang cuku...

Baca lagi »

Gila tulis blog ?
Gila tulis blog ?

Bukan aih, dah ade benda nak tulis, aku tulis. Bukan nya aku menulis untuk caci, fitnah, kutuk orang laen, aku budak baik tauuu. Haa. Jan...

Baca lagi »

Esok, gua cuti !
Esok, gua cuti !

Cet, macam la orang lain tak cuti an, hahaha. Tapi, susah woo aku nak cuti kerja esok. Sebab cuti pun, sebelum subuh esok aku dah kene ban...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top