Hehehe. Bangga ? Dak aihh. Cuma nak kongsi apa yang aku peroleh hasil daripada aku buat video. Walaupun saguhati, aku tetap terima dengan tangan terbuka. Tu je mampu aku buat, jadi ni je diorang bleh kasi hadiah. Nak dapat iphone, kene tengok saingan, hebat2 diorang punya video.

Aku punya - boleehhh laaaa ~

Dan ini secara rasmi adalah produk apple pertama yang aku milik. Permulaan yang baek sebelum dapat macbook ? Haaa. Ada rezeki, ada la nanti.

Buat masa ni, aku masih lagi berlatih dok cakap depan kamera, tambah pulak dok urus blog baju aku. Sibuk tu tak sangat, masa ade je terluang tapi aku amik masa tu untuk rehat, tenang minda. Kasi idea masuk dengan jayanya, hehehe. Okeh. Chow dulu, sambung kerja.

Wallahu'alam

Catat Ulasan

  1. Alhamdulillah rezeki paly, akak tumpang happy untuk paly...

    BalasPadam
  2. wahh tahniah abang paly! moga rezeki bertambah lagi ye ^^

    BalasPadam

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top