Alhamdulillah dengan kurniaan-Nya. Umur kita makin hari makin tua, haruslah makin sedar yang kita dah makin dekat dengan kematian.

Tahun 2014 adalah tahun yang paling meriah untuk aku sebagai blogger. Sebab dalam tahun ni aku banyak belajar benda baru, tak kira lah dari segi menulis dengan lebih umphh, baca blog2 yang berkualiti, dapat jumpa rakan2 blogger dan paling sedap, dapat membantu melalui blog.

Tang buat duit, alhamdulillah.

Tahun ni jugak memang mencabar untuk Malaysia dan aku pasti korang pun masih lagi ingat peristiwa2 besar yang berlaku kat negara kita sampai media2 kafir laknatullah melemparkan fitnah secara terang terangan.

Moga tahun 2015 akan menjadi tahun yang lebih baik.

Aku ? Hmmm. Tiada azam baru. Cuma nak cuba jadi youtuber :)

Wallahu'alam

Catat Ulasan

  1. Selamat tahun baru paly :D ehh.. bagus2 nnti video tuu share kat mimin tau

    BalasPadam
  2. happy new year abang paly :)

    BalasPadam

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top