Ade je kat rumah, sambil gosok perut, sambil layan citer. Kena pulak time hujan, nasib baik rumah aku tak naik air, belah jiran ada gak yang naik. Hurmm. Musibah. Peringatan-Nya untuk kita yang kerdil dan selalu leka. Lantang bercakap tapi tak tahu kuasa diri.

Okeh, berbalik citer aku pulak.

Haihh. Apesal lama tak update blog nih ? Hah ?! Apa macam nih ? Malaih ka ? Huhuhu. Aku ade je depan komputer, melayan facebook, tengok gambar2 rakan blogger, tengok youtube. Nak update blog, blank. Adoii. Tambah dengan barang untuk komputer rosak, merudum semangat.

Kata nak buat duit dengan blog !

Ye laa, buat duit la ni, hehehe. Nak buat duit dengan blog tak semestinya aku kena update blog ni selalu. Mungkin ada wat cara gitu tapi aku ada blog lain lagi termasuk blog jual baju. Gentel2 pusat, masuk duit, insya Allah. Nak dapat gitu, aku tahu bukan mudah, banyak usaha dan peluh dikeluarkan, makan masa bertahun-tahun. Bukan buat, gi gentel pusat, terus dapat. Puiii.

Aku nak gitu.

Wallahu'alam

Catat Ulasan

  1. awak kat mana..awak ..awak kat mana

    BalasPadam
  2. good luck dalam usaha buat duit dalam blog ! ^^

    BalasPadam

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top