Semalam aku pegi mall, beli pakaian untuk adik aku, Mak pun ikut sebab mak nak belanja makan pas tu, hehehe. Sampai kat sana, terus je pegi tempat pakaian. Takda nak melepak kat lain dah, masa suntuk sebab kang tak sempat pulak nak siapkan kerja aku bila balik lewat nanti.

Cari pakaian adik aku tak susah sangat, kejap je pun. Sambil dok tunggu dia cuba, aku ternampak baju lengan panjang yang menarik perhatian aku. Terus amik, masuk bilik persalinan ngan adik aku, lantak laa, hahaha. Ternyata, memang ohsem. Terus beli, melayang abis duit, da la baru ni dah abis beratus untuk pakaian aku, huhuhu.

Takpa2, investment nih, nak dok depan kamera kasi lawa lagik.

Wallahu'alam

Catat Ulasan

  1. Hehe. Nak beli memang best. Time part nak bayar tu, nanges kejap. Habis gituuuu je :D

    BalasPadam
  2. Lelaki shopping cepat aje.. dah settle

    BalasPadam

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top