PTPTN dan CCRIS
PTPTN dan CCRIS

Kecoh jap satu negara pasal ptptn nak dimasukkan lam ccris, hehehe. Lepas tu korang sndiri bleh tengok ramai yang bantah sebab memberi be...

Baca lagi »

Aku kagum dengan diorang!
Aku kagum dengan diorang!

Hari makin hari aku kagum tengok blog2 yang mampu menulis dan menarik pembaca, tambah plak kalo dapat buat duit dengan blog, hohoho. Wala...

Baca lagi »

Kurangkan gula dalam pemakanan!
Kurangkan gula dalam pemakanan!

Bes sangat ke letak gula bnyak2? Aku mmg tak minat sgt bnde2 manis, aku wat air pun kurang manis atau terus tak taruk gula. Bukan ape, ke...

Baca lagi »

Nasib baik aku sedar
Nasib baik aku sedar

5 masa yang aku kunci untk bangon dan 4 aku tutup, hahaha. Rase2 aku tutup sebab baru2 ni aku kene bangon awal pagi, malas nak dengar sou...

Baca lagi »

Bola panas vs bongkah ais
Bola panas vs bongkah ais

Menakjubkan! Hehehe. Korang bleh tengok sndiri video ni. Kalo bola panas dah bleh cairkan ais, ape tah lagi api kat 'sana' yang b...

Baca lagi »

Segmen 12 Jam Bloglist #4 Mialiana.com
Segmen 12 Jam Bloglist #4 Mialiana.com

Segmen 12 Jam Bloglist #4 Mialiana.com Pencarian bloglist bagi bulan September dan November 2013 di Mialiana.com bermula pada har...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top