Macam2 dah belajar dalam 4bulan ni
Macam2 dah belajar dalam 4bulan ni

Assalamu'alaikum wbt. Pejam celik, pejam celik, cakkk! Sudah 4 bulan aku bergiat dalam dunia blog ni. 4 bulan dah kecoh? Yeap! Seba...

Baca lagi »

Tazkirah Maghrib: Rezeki daripada lakonan atau tidak tutup aurat
Tazkirah Maghrib: Rezeki daripada lakonan atau tidak tutup aurat

Assalamu'alaikum wbt. Sumber Video Ustaz Azhar Idrus membicarakan hal bekerja tetapi tidak tutup aurat. Sama-sama kita hayati. ...

Baca lagi »

Susahnya bawak adik jejalan...
Susahnya bawak adik jejalan...

Assalamu'alaikum wbt. ... tapi seronok, hahaha. Kalau jejalan selalu jer senang, takde la yang bes. Susah bawak adik jejalan bukan ...

Baca lagi »

Personaliti mengikut jenis darah. Korang?
Personaliti mengikut jenis darah. Korang?

Assalamu'alaikum wbt. Ade jumpe satu jadual pasal personaliti ikot jenis darah ni, yang ni perangai2 positif jer, takkan yang negat...

Baca lagi »

Semangat kembali membara!
Semangat kembali membara!

Assalamu'alaikum wbt. Semalam aku ade cakap yang aku memang letih, tambah ngan perasaan kecewa takleh nak beli kamera walaupun ade ...

Baca lagi »

Tazkirah Pagi: Status rezeki melalui fotografi
Tazkirah Pagi: Status rezeki melalui fotografi

Assalamu'alaikum wbt. Ini adalah salah satu soal jawab. Sama2 lah kita ambil manfaat daripada tazkirah ini :) Saya membuat perke...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top