Segmen : Permulaan Perjalanan Blog Saya
Segmen : Permulaan Perjalanan Blog Saya

Assalamu'alaikum wbt. Tag: FakhRuru dan Akhil Nama Blog: Blog Paly Tarikh mula blogging: 21 November 2012 Kenangan manis: Dapa...

Baca lagi »

Lapar yang membawa padah
Lapar yang membawa padah

Assalamu'alaikum wbt. Tajuk dah macam dalam citer 999 kat tv3 dah, macam lapar ni boleh buat merana giler2, sampai meraung sane sin...

Baca lagi »

Jaa Jah@t First Giveaway
Jaa Jah@t First Giveaway

Assalamu'alaikum wbt. Thank you for viewing and reading this post Sekian Wallahu'alam

Baca lagi »

Tazkirah Maghrib: Meninggalkan solat jumaat
Tazkirah Maghrib: Meninggalkan solat jumaat

Assalamu'alaikum wbt. Dari Abdullah bin Umar dan Abu Hurairah r.a keduanya menceritakan bahawa mereka mendengar daripada Rasulull...

Baca lagi »

Ukiran kayu motosikal hiasan
Ukiran kayu motosikal hiasan

Assalamu'alaikum wbt. Nak buat hiasan kayu ni memang banyak bende kene ade lam diri, aku pun harap ade jugak dalam diri aku ni, heh...

Baca lagi »

Ade orang kenal aku ni blogger
Ade orang kenal aku ni blogger

Assalamu'alaikum wbt. Aku memang tak sangka lak ade orang tau aku ni blogger, tambah2 plak kat kampung aku, hoho. Aku tengah keje t...

Baca lagi »

Tazkirah Pagi: 15 soal jawab orang kafir
Tazkirah Pagi: 15 soal jawab orang kafir

Assalamu'alaikum wbt. Sewaktu Nabi Muhammad saw wafat, telah sempurna Islam itu. Maka, semua persoalan dan keraguan tentang Islam,...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top