DInner malam ni adalah burger!!! Hahaha
DInner malam ni adalah burger!!! Hahaha

Assalamu'alaikum wbt. Alhamdulillah, ari ni dapat makan burger lagi, hehehe. Kenyang pun kenyang tapi takmo dah makan triple burg...

Baca lagi »

Tazkirah Maghrib: Kenapa Redha Suami Adalah Syurga Bagi Isteri
Tazkirah Maghrib: Kenapa Redha Suami Adalah Syurga Bagi Isteri

Assalamu'alaikum wbt. 1. Suamimu dibesarkan oleh ibu yang mencintainya seumur hidup. Namun ketika dia dewasa, dia memilih mencin...

Baca lagi »

Kenape la ari ni mengantuk sangat, huhu
Kenape la ari ni mengantuk sangat, huhu

Assalamu'alaikum wbt. Aku rase sebab ngantok ari ni dah berhari2 dah aku tak tido petang, tambah ngan malam tido lewat, sebab tu ar...

Baca lagi »

Cikgu fizik ku telah kembali ke rahmatullah
Cikgu fizik ku telah kembali ke rahmatullah

Assalamu'alaikum wbt. Cikgu Arif, cikgu fizik aku mase aku sekolah menengah, yg mengajar secara lembut tapi tegas, ikhlas aku cakap...

Baca lagi »

Tazkirah Pagi: Tentang Mu Wahai Calon Jodoh Ku
Tazkirah Pagi: Tentang Mu Wahai Calon Jodoh Ku

Assalamu'alaikum wbt. Jika cintaku padamu adalah cinta buta, Tinggalkan aku dengan nada kecewa yang tak berdaya kau ucapkan. ...

Baca lagi »

Segmen : Bersama Ayu's FELT CRAFT
Segmen : Bersama Ayu's FELT CRAFT

Assalamu'alaikum wbt. Malam2 bute ni terasa keboringan, nak layan youtube tapi tak tau nak tengok ape, nak blogwalking, macam bese ...

Baca lagi »

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top