Assalamu'alaikum wbt.


Aku terlintas nak tukar www.paly.my ke blog-paly.blogspot.com tapi memang banyak bende la aku kene buat balik, huhu. Malas tu memang ade, hehehe, tambah2 plak aku memang nak domain berbayar atas sebab2 tertentu.

Macam ni, kalau aku tukar ke blogspot, memang boleh terus berblogging tapi tak hati tak puas dengan gune blogspot, takkan aku nak citer satu2, huhu. Kalau aku gune domain yang aku nak, puas ati giler aku nak berblogging ni, lagi pun banyak kelebihan berbanding blogspot.

Aku rase2 tak perlu kot  aku nak tukar buat masa ni sebab masalah ni bukan selalu berlaku, pikir positif, mane bes berblogging dengan kepuasan diri or nak rush macam ni? Konfem ler bes untk kepuasan diri, hehe. Walaupun berbayar domain ni, aku puas ati ^_^

P/S: Kene ler sabar buat mase ni, takde reader dan follower baru untuk blog ni, huhu :')

Thank you for veiwing and reading this post
Sekian
Wallahu'alam

Catat Ulasan

  1. same la kite.. [dot]my tgh problem skang. hehe

    BalasPadam
  2. bkn paly sorg tp mai pun sme . . traffik jatuh teruk . . follower tersekat . . SEDIH + SADIS nie . . walaupun berbayar tp smpai bila nk tggu . . tak kn mai nak tangguhkan GA mai kot ?? hmx . . nie pun view blog guna wireless . . kalo guna boradband , jgn hrp dpt buka . .

    BalasPadam
    Balasan
    1. diorang tgh upgrade server, untk kesenangan blogger2 jugak mase depan nnti..

      kalau gune broadband tak leh bukak .my, tapi wireless bleh? gitu?

      Padam
  3. hehe mmg leceh kalau tukar2 ni...kalau nak tukar baik tukar terus betul tak bro?

    BalasPadam
    Balasan
    1. btol2...mmg byk bnde kene buat klau nk tkr domain..

      Padam

Blog ini adalah hasil penulisan tentang hidup dan idea penulis sendiri dan berharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka serta tidak menuduh tanpa asal usul periksa. Penulis tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kerugian semasa menggunakan maklumat di blog ini dan akan mengambil tindakan undang-undang tanpa berunding jika berlaku sebarang tuduhan tidak berasas atas hak persendirian sebagai seorang blogger.

Penulis Blog Paly

 
Top